PIATA DE CRACIUN VIENA AVION

PIATA DE CRACIUN VIENA AVION
Această ofertă nu are plecări active. Pentru detalii vă rugăm să ne contactați folosind datele de mai jos.
AVETI NEVOIE DE AJUTOR?

Luni-Vineri: 9:00-19:00 / Sambata: 10:00-13:00

 

Contact: 021.203.8555,

                0747.426.766

 E-mail: sales@cosmotravel.ro

               

Descriere

  • Tip de masă: Mic dejun

Ziua 1 Bucuresti – Viena

  1. Pentru plecarile 30.11 Grup 1, 07.12 prezentare la ora 06:10 in aeroportul HENRI COANDA (OTOPENI) pentru imbarcare pe zborul Austrian Airlines OS 768 cu decolare la ora 08:10. Sosire la Viena la ora 09:00.
  2. Pentru plecarea 30.11 Grup 2, prezentare la ora 09:10 in aeroportul HENRI COANDA (OTOPENI) pentru imbarcare pe zborul Austrian Airlines OS 790 cu decolare la ora 11:10. Sosire la Viena la ora 12:00.
  3. Pentru plecarea 30.11 Grup 3, prezentare la ora 11:35 in aeroportul HENRI COANDA (OTOPENI) pentru imbarcare pe zborul Austrian Airlines OS 784 cu decolare la ora 13:35. Sosire la Viena la ora 14:20.
  4.  

 

Intalnire cu ghidul local vorbitor de limba romana. Tur panoramic Viena, din autocar, de-a lungul celebrului Ring Vienez: Ministerul de razboi, MAK-muzeul de arta contemporana,  Opera de Stat, Muzeul de Arte Frumoase, Muzeul National de Istorie, Palatul Imperial Hofburg - fosta resedinta de iarna a dinastiei Habsburgilor, Piata Maria Thereza, Parlamentul, Primaria, Burgtheater si Biserica Votiva. Tur pietonal in centrul istoric: Palatul Hofburg, Catedrala Sf.Stefan. Transfer la hotel si cazare. Cazare Hotel IBIS MARIAHILF 3*+ situat central langa celebra artera de cumparaturi Marahilferstrasse sau similar. Detalii pe www.accorhotels.com 

 

Ziua 2 Viena - Piata de Craciun & Turnul Dunarii  

Mic dejun. Zi libera pentru vizitarea renumitei Piete de Craciun de la Viena organizata in piata din fata primariei. Timp liber pentru cumparaturi. Seara, va sugeram o vizita la Turnul Dunarii, de unde se poate admira „Vienna by night”. Se poate servi masa de seara la unul dintre restaurantele turnului, care se rotesc in jurul axei, la 160 m si 170 m inaltime. Cazare Hotel IBIS MARIAHILF 3*+ situat central sau similar.

 

Ziua 3 Viena – Palatul Schonbrunn 

Mic dejun. In prima parte a zilei va sugeram o vizita la Palatul Schonbrunn, unde mai puteti vizita gradina zoologica dar si Piata de Craciun organizata in curtea palatului, iar dupa amiaza Museum Quartier sau Palatul Belvedere – unde puteti vizita si Piata de Craciun deschisa aici. Cazare Hotel IBIS MARIAHILF 3*+ situat central sau similar.

 

Ziua 4 Viena – Bucuresti

Mic dejun. Inainte de plecare va sugeram o plimbare pietonala Ringstrasse si o viziata la Palatul Imperial Hofburg.

  1. Pentru returul din data de 03.12 Grup 1, la ora 12:30 transfer la aeroport pentru imbarcare pe cursa OS 791 cu decolare la ora 15:15. Aterizare in Bucuresti la ora 17:55.
  2. Pentru returul din data de 03.12 Grup 2, la ora 14:45 transfer la aeroport pentru imbarcare pe cursa OS 787 cu decolare la ora 17:35. Aterizare in Bucuresti la ora 20:10.
  3. Pentru retururile din datele de 03.12 Grup 3, 10.12,la ora 17:30 transfer la aeroport pentru imbarcare pe cursa OS 767 cu decolare la ora 20:15. Aterizare in Bucuresti la ora 22:50.
  4.  

Sfarsitul pachetului de servicii.

 

Tarife                                             calculate pentru un grup de 30 platitori

  1. 199 Euro adult loc in camera dubla
  2.   88 Euro copil 2-11,99 ani
  3. 289 Euro adult loc in camera single     

 

Servicii incluse:

  1. Bilet de avion Bucuresti - Viena - Bucuresti, compania Austrian Airlines

(include 1 bagaj de mana de pana la 8 kg/persoana de dimensiuni maxime 55x40x23 cm)

  1. 3 nopti cazare cu mic dejun bufet, hotel IBIS MARIAHILF 3*+ situat central sau similar
  2. Tur de oras Viena cu ghid local de limba romana
  3. Transferuri aeroport - hotel - aeroport
  4. Asistenta turistica locala

 

Servicii neincluse:

  1. Taxele de aeroport si combustibil: 150 Euro/persoana (pot suferi modificari pana la emiterea biletelor de avion cu 7-9 zile inainte de plecare, in functie de evolutia pretului petrolului sau in urma majorarii de catre autoritatile aeroportuare)
  2. asigurarea medicala, asigurarea storno (se emite in aceeasi zi cu contractul), intrarile la obiectivele turistice
  3. Taxa de bagaj de cala maxim 23 kg: 30 Euro/piesa de bagaj/dus-intors (optional, cu plata in agentie la inscriere)

In aeroport taxa de bagaj de cala dus-intors este de 45 Euro/bagaj!

Nota! O familie de 2 persoane poate opta pentru un singur bagaj de cala, iar o familie de 3 persoane poate opta pentru 1-2 bagaje de cala, economisindu-se astfel 30 Euro/persoana ! Pentru fiecare persoana este inclus bagajul              de mana!

 

Date de plecare: 

  1. 30 noiembrie – Vacanta de Sf.Andrei si 1 Decembrie (Grup 1,2,3)
  2. 07 decembrie

 

Transferuri GRATUITE la aeroportul Otopeni din urmatoarele orase:

Constanta, Medgidia, Cernavoda, Fetesti, Slobozia

Brasov, Predeal, Sinaia, Campina, Ploiesti

 

 

INFORMATII UTILE REFERITOARE LA TRANSFERUL GRATUIT DIN PROVINCIE

 

  1. Transferul gratuit se rezerva odata cu pachetul turistic!
  2. Ulterior aceasta nu mai poate fi confirmat decat in limita locurilor disponibile si cu minim 21 de zile inainte de plecare.

 

  1.  TRANSFERUL DIN PROVINCIE la punctele de imbarcare sau la aeroport este oferit de INTERRA TRAVEL cu titlu GRATUIT. Prin urmare acesta nu poate face subiectul unor eventuale despagubiri. Daca pasagerul renunta la transfer, nu se pot face restituri intrucat acesta este GRATUIT. De asemenea, daca pasagerul renunta la transferul de DUS, transferul de retur se anuleaza automat. Acesta va putea fi asigurat doara daca vor mai fi locuri disponibile la acel moment in mijlocul de transport.
  2. Prezentarea la transfer se face cu minim 15 minute inainte de ora de plecare comunicata.
  3. Pasagerii care beneficiaza de TRANSFER GRATUIT au obligatia de a comunica agentiei revanzatoare sau tour operatorului un numar de telefon mobil la care sa poata fi contactati de soferi in cazul unor modificari neprevazute care pot aparea in ziua transferului. Touroperatorul nu-si asuma raspunderea pentru eventuale neprezentari la transfer ale pasagerilor care au drept consecinta pierderea avionului. In acest caz, costurile suplimentare generate de un nou bilet de avion sau modificarea celui existent vor fi suportate de pasager.
  4. Transferurile gratuite sunt asigurate de Tour Operator cu mijloace auto din flota proprie ( autoturisme pentru 1-4 pasageri, microbuze de 6, 8 respectiv 15 locuri, midiautocar de 26 de locuri) si/sau cu mijloace auto ale companiilor de transport partenere pe rute regulate de transport pasageri. In situatia in care Touroperatorul recurge la companiile de transport care efectueaza transport regulat de persoane pe rutele de transfer, contravaloarea biletului de transport este asigurata integral de catre Touroperator iar pasagerii vor fi anuntati in mod corespunzator.
  5. Daca Touroperatorul are de asigurat in aceeasi zi transferuri gratuite pe aceeasi ruta si din aceleasi orase pentru 2 sau mai multe excursii cu plecare sau sosire in aceeasi zi, se va organiza un singur transfer cumulat pentru toti pasagerii din excursiile respective. In acest caz, pot aparea timpi de asteptare de 1 pana la 3 ore. In acest caz, pasagerii vor fi anuntati si trebuie sa confirme daca doresc sa beneficieze de transferul cumulat sau nu.
  6. Touroperatorul nu isi asuma raspunderea in situatia putin probabila a aparitiei unor evenimente neprevazute (blocarea traficului rutier, inzapezirea drumurilor, inundatii, accidente rutiere, etc) care pot duce la intarzierea transferului si pierderea zborului.
  7. Turistii au obligatia de a mentine curatenia in mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. In mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare.
  8. Transferurile din provincie se asigura in conformitate cu reglementarile legale in vigoare cu privire la transportul de persoane si cu respectarea timpilor de condus ai soferilor. Din acest considerent, soferii vor face pauzele de odihna impuse de lege in vederea asigurarii unui transport in conditii de siguranta

DOCUMENTE DE CALATORIE

  1. Va rugam sa va asigurati ca documentele de calatorie, cartea de identitate sau pasaportul, nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta.
  2. Cetatenii romani pot calatori in statele membre ale Uniunii Europene, Spatiului Schengen si Spatiului Economic European cu cartea de identitate sau pasaportul in curs de valabilitate. Pentru a verifica lista statelor care permit intrarea pe baza cartii de identitate, lista statelor membre U.E., Schengen si Spatiul Economic Eurpoean, va rugam sa consultati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions.
  3. Accesul cu cartea de identitate mai este permis in urmatoarele state: Macedonia (90 zile), Muntenegru(30 zile), Serbia (90

zile), Norvegia (daca cartea de identitate romaneasca valabila este emisa dupa anul 2009, in care este specificata cetatenia romana. Cartile de identitate romanesti emise inainte de anul 2009 nu sunt recunoscute ca documente de calatorie in Norvegia)

  1. Pentru toate celelalte state din afara Uniunii Europene si pentru acele state pentru care cetatenii romani nu au nevoie de viza de intrare, accesul se face pe baza pasaportului valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions.
  1. Pentru tarile in care cetatenii romani au nevoie de viza de intrare, este necesar pasaportul valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Anumite state nu permit accesul ca pasaport temporar sau nu aplica vize pe pasaport temporare, de aceea va rugam sa consultati serviciul consular al tarii in care intentionati sa faceti deplasarea sau solicitati acest lucru agentului dvs. de turism.
  1. In cazul persoanelor casatorite recent, nu se accepta Cartea de Identitate anulata (perforata) de autoritati in vederea emiterii unei noi carti de identitate.
  2. Copiii care nu au carte de identitate, vor trebui inscrisi pe pasaportul unuia dintre parinti. In acest caz, parintii care au copiii trecuti in pasaportul lor, vor calatori obligatoriu cu Pasaportul.
  3. Agentia organizatoare (Tour Operatorul) nu are nici o raspundere in situatia in care autoritatile de frontiera nu permit accesul turistului pe teritoriul statului respectiv. De asemenea, nu are nici o responsabilitate daca turistului nu i se permite parasirea teritoriului unei tari de catre autoritatile de frontiera din statul respectiv. In aceste cazuri, turistului nu i se mai restituie contravalorea excursiei.

CAZARE SI PROGRAMUL EXCURSIEI

  1. Clasificarea hotelurilor din program este in conformitate cu standardele existente in tara respectiva si poate sa nu coincida cu normele de clasificare din Romania.
  2. Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
  1. Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar pote fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
  2. Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
  3. Situatia de partaj in camera dubla este atunci cand o persoana doreste sa participe la o excursie singura, dar nu in camera single, ci cu alta persoana, necunoscuta, de acelasi sex, intr-o camera dubla pentru doua persoane. In aceasta situatie persoana in cauza solicita Tour Operatorului o rezervare partaj in camera dubla, sub rezerva ca Tour Operatorul va gasi, in timp util, a doua persoana dispusa sa participe la excursie partaj in camera dubla. Daca nu se va gasi a doua persoana, prima persoana se poate retrage, sau va achita suplimentul de camera single pentru a putea participa la excursie. Tour Operatorul nu este raspunzator de achitarea suplimentului de camera single.
  4. Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate.

INFORMATII UTILE REFERITOARE LA TRANSPORTUL CU AUTOCARUL

  1. Turistii au obligatia sa se prezinte la locul de imbarcare cu minim 20 minute inainte de ora inscrisa pe voucher pentru plecare sau transfer. Locurile in autocar au fost prealocate la momentul rezervarii, pasagerii au obligatia sa ocupe doar locul inscris pe prezentul voucher.
  1. Turistii au obligatia de a mentine curatenia in autocar pe tot parcursul excursiei. In autocar nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Buzunarul de plasa din fata scaunului dumneavoastra este destinat pastrarii de pliante, brosuri sau harti. Va rugam sa nu pastrati aici sticle de plastic sau obiecte voluminoase. Sticlele de plastic, bagajele de mana sau alte obiecte voluminoase se depoziteaza in spatiul special amenajat, deasupra scaunelor.

 

INFORMATII UTILE REFERITOARE LA ZBORUL CU AVIONUL:

  1. Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute.
  2. Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Pentru destinatiile europene, de regula, limita de bagaje de cala este de 20 kilograme si 06 kilograme pentru bagajul de mana, dimensiuni: 55cm x 40cm x 20cm. Depasirile de limita de KG se achita separat pe aeroport. Mai multe informatii gasiti pe site-ul companiei aeriene sau in agentia de turism.
  3. Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
  4. Pasagerii care sufera de boli contagioase nu pot calatori cu avionul. Personalul aeroportuar si de bord isi rezerva dreptul de nu permite imbarcarea respectiv de a dispune debarcarea persoanelor in cauza.
  5. Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal.

PROMOTII EARLY BOOKING SI OFERTE SPECIALE:

  1. In cazul unor promotii early booking sau oferte speciale cu o perioada fixa de valabilitate, Interra aloca un numar limitat de locuri la reducere. Daca acestea se epuizeaza inainte de data limita a promotiei, Interra poate decide sa opreasca campania de promotii inainte de data limita setata initial, fara un anunt in prealabil.
  2. Rezervarile facute cu promotii de tip early booking nu pot fi anulate fara penalizari. In caz de anulare a unor rezervari din categoria promotiilor early booking, penalizarile sunt de 100%.

Tarife

Această ofertă nu are plecări active. Pentru detalii vă rugăm să ne contactați telefonic sau pe e-mail.

Review-uri

Deocamdată nu există review-uri pentru acest pachet generic, vă invităm să fiți primul care scrie un review!

Intrebari si raspunsuri